FAQ
1. How long does it take to ship the box?
The shipping time will be in the regular terms of delivery days.
We take care to prepare for you the combination of best products in your Mysterybox!
2. What brands can be in the box?
The content varies, these brands can be in your box:
Rough, 032C, A bathing ape, A-Cold-Wall, A.P.C., Acne, Adidas, Alyx, AMI, Aries, Arte, Aspesi, Billionaires Boys Club, CDG, Han Kjobenhavn, Harmony, Helmut Lang, Heron Preston, J.W. Anderson, John Elliott, Libertine, Marni, Nanamica, Neighbirhood, Opening Ceremony, Our legacy, Pleasures, Polo Ralph Lauren, Raf Simons, RRL, Snow Peak, Soulland, Sport & Rich, Stüssy, The North Face, Universe Works, Vans, Veert, Vivienne Westwood, Wood Wood, YMC
3. What is the difference between the three different boxes?
Each box contains selected items (about 4pcs) from premium brands.
The higher the value of the box, the higher the chance to be surprised by limited and
and very high quality exclusive articles.
4. Is the value of the box more expensive than the actual purchase price?
DEF x MYSTERYBOX guarantee that the contents of the box will have a higher value
than the actual purchase price.
5. What is special about a mystery box?
With a Mysterybox you buy a surprise bag and you don't know which high fashion and streetwear items you will get in the end. It's the allure of surprise that makes for a very special shopping experience. Each box is unique, numbered and includes curated brands.
6. I don't like the contents of the mystery box. Can I return the box?
Because each box is unique, limited and numbered, returns are not possible.
Jos haluat lähettää artikkelin takaisin, ota yhteyttä suoraan asiakastukitiimiimme osoitteessa [email protected]. Kollegamme lähettävät sinulle palautusetiketin mahdollisimman pian.
Emme tarjoa tuotteillemme suoraa vaihtoa. Voit palauttaa tilaamasi tuotteen meille ja tilata uuden tuotteen verkkokaupastamme uudella tilauksella.
Palauta tuote/tuotteet meille ja täytä mukana tullut palautuslomake. Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi.
Maksamme palautuksen suoraan tilillesi Klarna-maksujärjestelmän tai Paypalin kautta riippuen siitä kumpaa maksujärjestelmää käytit maksaessasi tilauksen. Tavallisesti maksu kestää 14 arkipäivää (käsittely- sekä siirtoaika).
Takaisinmaksun nopeus riippuu maksutavan ja pankin käsittelyajoista, joten ikävä kyllä, siihen emme pysty vaikuttamaan. Tavallisesti takaisinmaksut kestävät 14 pankkipäivää.
Tilauksen palautus ja peruutus eivät ole sama asia. Et voi palauttaa tuotteitasi ennen kuin olet vastaanottanut ne. Omien sivujen ”Palauta”-painike ei siis toimi tilauksen peruuttajana. Tilaus tulee ensin vastaanottaa, ennen kuin palautusprosessin voi aloittaa. Palautusoikeus on 14 päivää.
Tilaus pystytään perumaan, mikäli tilaus on vielä käsittelemättä. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli tilauksesi on ehditty käsitellä, voit kuitenkin palauttaa sen meille, kun olet vastaanottanut sen.
Kyllä. Saat sähköpostiisi seurantakoodin, kun tilauksesi on käsitelty ja lähetetty eteenpäin meiltä. Toimitustavan valinnastasi riippuen voit seurata tilaustasi Postin tai UPS:n sivulta.
Seurantakoodi lähetetään sinulle sähköpostitse, kun tilaus on käsitelty ja lähetetty eteenpäin meiltä. Mikäli et saanut seurantakoodia sähköpostiisi, otathan asiakaspalveluumme yhteyttä niin tarkistamme sähköpostiosoitteesi ja lähetämme koodin sinulle manuaalisesti.
Pakettia pystyy seuraamaan vasta, kun paketti on saapunut Suomeen. Et siis välttämättä pysty seuraamaan pakettisi matkaa heti seurantakoodin saatuasi. Odotathan, että pakettisi saapuu Suomeen ja seuraat pakettisi tilannetta sen jälkeen.
Kun tilaus on vahvistettu tilauksen sisältöä tai sitä koskevia tietoja ei pystytä muuttamaan. Tilaus pystytään perumaan, mikäli tilaus on vielä käsittelemättä.
Puhelinnumeroa, osoitetta tai muita henkilökohtaisia tietoja ei pystytä muuttamaan, kun tilaus on vahvistettu. Tarkistathan yhteystietosi huolella ennen tilauksen tekemistä ja pidät yhteystietosi ajan tasalla käyttäjätunnuksesi tiedoissa.
Sinulla on oikeus palauttaa tuote, mikäli vastaanotit viallisen tai vahingoittuneen tuotteen. Ilmoita paketin mukana tulleessa palautuslomakkeessa syy ja virheen yksityiskohtainen kuvaus, ja palauta palautuslomake paketin mukana.
Vaihtoehtoisesti voit lähettää valokuvat sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Asiakaspalvelumme tekee virheestä reklamaatioilmoituksen.
Molempien edellä mainittujen vaihtoehtojen jälkeen: Palauta tuote / tuotteet meille kohdan palautusohjeiden mukaisesti. Korvaamme vahingon takaisinmaksulla, jos olemme tarkastuksessa todenneet sen aiheelliseksi.
Tarkista, onko kuitissa tai sähköpostissasi mahdollisesti huomautus siitä, että tuotetta ei ole saatavilla. Tarkista tilausvahvistuksesta kaikki tilaamasi tuotteet ja mahdollisesti puuttuvat tuotteet.
Mikäli huomautusta ei löydy ja tilausvahvistuksessa on kaikki tuotteet, ilmoita poikkeustilanteesta sähköpostitse asiakaspalveluun mahdollisimman pian. Mikäli paketti on vahingoittunut matkalla, ota paketista valokuva ja liitä se sähköpostiisi. Tämän jälkeen saat lisätietoja asiakaspalvelustamme.
Pahoittelemme, jos paketistasi puuttuu tuote. Verkkosivuillamme näkyvä varastotilanne on valitettavasti ajoittain jäljessä varastomme työskentelyajoista johtuen. Tilaukset käsitellään niiden saapumisjärjestyksessä, joten jotkin tuotteet saattavat loppua ennenkuin verkkokaupan tilanne päivittyy (esim. mikäli tilaukset on tehty työskentelyaikojen ulkopuolella tai viikonlopun / juhlapyhien aikana).
Klarna on ulkopuolinen maksuntarjoaja, siksi verkkopankissa maksetuissa tilauksissa maksutapana lukee Klarna. Klarna hallinnoi ja suojaa verkkopankkimaksua.
Alennuskoodi tai lahjakortti syötetään tilauksen yhteydessä toimitustavan valinnan jälkeen. Huomioithan, että alennuskoodia tai lahjakorttia ei voida lisätä tilaukseen jälkikäteen.
Alennuskoodi tai lahjakortti syötetään tilauksen yhteydessä toimitustavan valinnan jälkeen. Huomioithan, että alennuskoodia tai lahjakorttia ei voida lisätä tilaukseen jälkikäteen.
Verkkokauppamme tarjoukset ovat voimassa tiettyinä ajankohtina, eikä hyvityksiä tehtyihin tilauksiin myönnetä.
DefShop myymälät sijaitsevat Saksassa. Suomessa meillä ei ole myymälää. Saksassa myymälöitä on yhdeksän, joista viisi Berliinissä.
§ 1 Soveltamisala ja palveluntarjoaja
§ 2 Sopimus
§ 3 Hinnat
§ 4 Toimituskulut
§ 5 Toimitusehdot ja oma toimitusehto
§ 6 Maksuehdot
§ 7 Omistusoikeus
§ 8 Sopimuksen peruutus
§ 9 Palautusoikeus laillisen peruutusoikeuden lisäksi
§ 10 Takuu
§ 11 Vastuu
§ 12 Loppusäännökset
§ 1 Soveltamisala ja palveluntarjoaja
1.1 Yleiset kauppaehdot koskevat kaikkia tilauksia, jotka kuluttaja (§ 13 BGB) tekee DefShop GmbH:n, Franklinstraße 13, D-10587 Berlin verkkokaupasta.
1.2 DefShop on hyväksytty verkkokauppa, joka noudattaa Trusted Shops -käytännesääntöjä (nähtävissä osoitteessa www.trustedshops.de).
§ 2 Sopimus
2.1 Verkkokaupan tuotekuvaukset palvelevat ostotarjouksen tekemistä. Napsauttamalla painiketta [vahvista nyt] annat sitovan ostotarjouksen. Myymme tuotteitamme vain yksityiseen käyttöön kotitalouksille normaaleissa määrissä.
2.2 Voimme ottaa vastaan tilauksesi toimittamalla erillisen tilausvahvistuksen sähköpostitse tai toimittamalla tuotteen viiden päivän sisällä. Tilauksen saapuminen vahvistetaan automatisoidulla sähköpostiviestillä heti tilauksen lähetyksen jälkeen. Tämä ei tarkoita vielä tilauksen hyväksymistä.
2.3 Jos tilausvahvistuksemme sisältää kirjoitus- tai painovirheitä tai hinnoittelussa on teknisiä välitysvirheitä olemme oikeutettuja valitukseen. Suorittamasi maksut hyvitetään sinulle välittömästi.
§ 3 Hinnat
Tuotesivuilla esitetyt hinnat sisältävät lainmukaisen arvonlisäveron ja muut hinnan osat.
§ 4 Toimituskulut
4.1 Toimituksesta Saksan sisällä veloitamme kertasummana 4,65 euroa per tilaus. Postiennakkotilauksista 8,65 euroa. Toimituskulut ulkomaille voit tarkistaa verkkokaupastamme kohdasta ”Toimitusehdot”.
4.2 Postiennakolla maksusta veloitetaan Saksan sisällä 2,00 euron lisämaksu, jonka tavarantoimittaja perii paikan päällä. Muita veroja tai kuluja ei veloiteta.
4.3 Toimituksista EU-jäsenmaiden ulkopuolisiin maihin veloitetaan lisäksi tullimaksuja, veroja ja muita maksuja. EU-jäsenmaiden ulkopuolisiin maihin suuntautuvien toimitusten tullimaksut voit tarkistaa esim. seuraavasta linkistä:
http://ec.europa.eu/taxation_customs/customs/customs_duties/tariff_aspects/customs_tariff/index_en.htm
EU-jäsenmaiden ulkopuolisiin maihin suuntautuvien toimitusten tuonnin arvonlisäverot voit tarkistaa esim. seuraavasta linkistä:
http://auskunft.ezt-online.de/ezto/Welcome.do
Sveitsiä koskevat tiedot voit tarkistaa esim. osoitteesta:
http://xtares.admin.ch/tares/
§ 5 Toimitusehdot ja oma toimitusehto
5.1 DHL toimittaa tilaukset Saksan sisällä. Kansainvälisissä lähetyksissä paketti toimitetaan kunkin maan asianomaiselle kuljetusyritykselle.
5.2 Jos tuotetta ei voida toimittaa asiakkaalle kolmesta yrityskerrasta huolimatta, meillä on oikeus vetäytyä sopimuksesta. Suorittamasi maksut hyvitetään sinulle välittömästi.
5.3 Jos tilattua tuotetta ei ole saatavilla, koska tavarantoimittajamme ei toimita sitä meille meistä riippumattomasta syystä, voimme vetäytyä sopimuksesta. Tässä tapauksessa ilmoitamme asiasta välittömästi ja ehdotamme tarvittaessa samanlaisen tuotteen toimittamista. Jos samanlaista tuotetta ei ole saatavilla tai et halua samanlaisen tuotteen toimittamista, hyvitämme sinulle jo mahdollisesti suorittamasi maksut välittömästi.
§ 6 Maksuehdot
6.1 DefShopissa voit maksaa tilauksesi maksukortilla, verkkopankkimaksuna, Klarna Laskulla, Klarna Erämaksulla ja PayPalilla.
6.2 Käytämme sivustollamme Klarna Checkout-palvelua. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkossa. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytettävissäsi voi olla Klarna lasku, Klarna erämaksu, maksukortti tai pankkitilisiirto - kaikki yhtä turvallisia.
Ilmoittamalla tai pyytämällä tietoja Klarna Checkout -palvelussa hyväksyt käyttöehtomme ja henkilötietosi käsittelyn alla esitetyn mukaisesti.
Klarna Checkout käyttöehdot
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB (publ):n (556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm), "Klarna", ehdot alla esitetyn mukaisesti, mukaan lukien mahdolliset liitteet ja muut materiaalit, joihin viitataan ("Ehdot"). Ilmoittamalla tai pyytämällä tietoja aloitat Klarna Checkout -palvelun käytön. Käytön myötä hyväksyt myös, että käsittelemme henkilötietojasi sekä mahdollisesti siirrämme tietoja kolmannelle osapuolelle tai EU/ETA-alueen ulkopuolelle. Käyttääksesi Klarna Checkout -palvelua sinun on oltava vähintään 15 vuotta vanha.
Tunnistautuminen, mukautuminen ja riskinarviointi
Klarnan on varmistettava henkilöllisyytesi voidakseen turvallisesti tunnistaa sinut ja estääkseen Klarna Checkout-palvelun luvatonta käyttöä tai väärinkäyttöä sekä täyttääkseen hyvän luotonantotavan edellyttämät vaatimukset. Klarna hakee lisätietoja erinäisiltä palveluntuottajilta kuten esimerkiksi henkilötunnuksen, nimen ja osoitteen sekä luottovaihtoehtojen valinnassa myös luottotietoja. Suorittaakseen riskinarvioinnin Klarnan on myös käytettävä tietoja, joita olet mahdollisesti antanut aikaisempien ostojen yhteydessä ja yleisesti saatavilla olevaa tietoa internetistä sekä tietoja siitä, miten olet aikaisemmin noudattanut maksuehtojamme. Klarna Checkout sopeuttaa automaattisesti riskinarvioinnin ja siten palvelun sisällön joka kerta, kun käytät palvelua eikä sinun tarvitse antaa välttämättömien tietojen lisäksi muita tietoja. Tietyissä tilanteissa aikaisemmin annettu ja Klarnan hyväksymä osoitteesi näkyy heti sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi antamisen jälkeen. Hyväksyttyä osoitetta saa käyttää ainoastaan osoitetietojen esitäyttötarkoituksessa välittömästi oston yhteydessä. Loppuunsaattamalla ostoksen vahvistat henkilöllisyytesi ja oikean toimitusosoitteen.
Maksusuoritus, maksut
Klarna Checkout-palvelu näyttää käytettävissäsi olevat maksutavat. Valittavinasi voi olla lasku, erämaksu, korttimaksu ja suoramaksu pankin kautta. Jos valitset maksutavaksi laskun, Klarna myöntää sinulle vähintään 14 päivän maksulykkäyksen.
Klarna Checkout -palvelun käyttö on maksutonta. Valitusta maksuvaihtoehdosta saattaa kuitenkin seurata veroja tai maksuja, katso tarkemmin yksityiskohtaiset maksuehdot valitsemasi vaihtoehdon
osalta. Klarna voi koska tahansa lisätä tai poistaa yhden tai useamman Klarna Checkout -palvelussa tarjolla olevan maksuvaihtoehdon.
Saattamalla loppuun ostotapahtuman Klarna Checkout -palvelussa solmit Klarnan kanssa sopimuksen, jossa Klarna mm. takaa, ettei sinun tarvitse maksaa sinulle toimittamattomista tuotteista. Klarna hyvittää samanaikaisesti kaupalle ostojesi verran ja Klarnalle siirtyy oikeus saatavaan. Riippumatta siitä, minkä maksutavan valitset, maksusi käytetään Klarnan saatavan suorittamiseen.
Käyttö
Klarna omistaa kaikki oikeudet Klarna Checkout -palveluun. Klarna myöntää sinulle toistaiseksi voimassa olevan oikeuden käyttää palvelua ostosten suorittamiseksi Klarnan määrittelemää käyttötarkoitusta vastaavalla tavalla, kulloinkin voimassa olevien Ehtojen mukaisesti.
Jos olet käyttänyt Klarna Checkout-palvelua aikaisemmin, palvelu esitäyttää aikaisempien ostosten yhteydessä antamasi osoitteen sen jälkeen, kun olet syöttänyt sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi. Voit milloin tahansa estää esitäytön joko tekemällä tämän valinnat Klarna Checkout-palvelussa tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen [email protected]
Vakuutus
Vakuutat, että antamasi tiedot ovat oikein ja että ne ovat itseäsi koskevia. Vakuutat myös, että sinulla on oikeus solmia sopimuksia ilman huoltajan, edunvalvojan tai jonkun muun henkilön hyväksyntää.
Mikäli käytät palvelua oikeushenkilön lukuun, vakuutat myös olevasi toimivaltainen solmimaan tämän sopimuksen ja näin ollen hyväksymään Ehdot kokonaisuudessaan oikeushenkilön lukuun. Ilmoittamalla muiden henkilöiden henkilötietoja vahvistat myös, että sinulle on annettu suostumus luovuttaa kyseiset tiedot ja että tietoja saa käyttää Ehdoissa kuvattuun tarkoitukseen ja Ehdoissa kuvatulla tavalla.
Väärinkäyttö
Muiden kuin itseäsi koskevien tietojen käyttäminen tai sellaisten tietojen käyttäminen, joita et jostain muusta syystä ole oikeutettu käyttämään, sekä Klarna Checkout -palvelun käyttö muutoin käyttötarkoituksen kanssa ristiriidassa olevalla tavalla, pidetään Klarnan näkökulmasta väärinkäyttönä. Kaikki Klarna Checkout -palvelun väärinkäyttöön tai väärinkäyttöepäilyksiin liittyvät tiedot, esimerkiksi tieto väärien tai harhaanjohtavien tietojen antamisesta, tallennetaan ja käytetään tulevissa riskinarvioinneissa ja asianosaisten suojaamiseksi. Klarna Checkout -palvelua väärinkäyttänyt henkilö voidaan estää käyttämästä palvelua jatkossa. Myös oma käyttäytymisesi Klarnan palvelujen Ehtojen ja yksittäisten maksuehtojen noudattamisessa vaikuttaa Klarna Checkout -palvelun käyttön yhteydessä tehtävään riskinarviointiin ja siten sinun mahdollisuuksiin käyttää kaikkia maksuvaihtoehtoja.
Henkilötiedot
Klarna yhteistyökumppaneineen käsittelevät henkilötietojasi voidakseen tarjota sinulle yksinkertaistetun maksutavan Klarna Checkout -palvelun kautta ja voidakseen yksinkertaistaa maksuprosessia entisestään
käyttäessäsi Klarnan palveluita seuraavan kerran. Klarna käsittelee henkilötietoja varmistaakseen henkilöllisyytesi, hallinnoidakseen asiakassuhteita, estääkseen väärinkäytöksiä tai maksupalvelun käyttämistä väärin perustein, suorittaakseen asiakasanalyysejä, luottoarviointia, riskianalyysejä, riskienhallintaa, kehittääkseen liiketoimintaa, omaan ja erikseen valikoitujen yhteistyökumppaniemme kaupallisiin ja markkinointitarkoituksiin sekä muutoin täyttääkseen sovellettavien lakien vaatimukset. Kaikki tiedot, jotka voidaan suoraan tai välillisesti tunnistaa sinua koskeviksi ovat henkilötietoja. Klarna käsittelee esimerkiksi seuraavia henkilötietoja:
- Yhteystiedot - nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ym.
- Henkilötunnus
- Maksutiedot – kortin numero, laskutiedot ym.
- Taloudellisia tietoja - esimerkiksi tietoja tuloista ja mahdollisista maksuhäiriömerkinnöistä (käytetään niissä tilanteissa, joissa suoritetaan luottotietokysely) ym.
- Tavaratiedot – tietoja ostoksistasi
- Historiatiedot – tietoja aikaisemmista ostoksista, tietoja siitä, miten olet aikaisemmin noudattanut maksuehtoja ja tietoja mahdollisista luoton hylkäämispäätöksistä ym.
- Tietoja tietokoneestasi/laitteestasi - IP-osoite, kieliasetukset, internetselainasetukset ym.
- Yleisesti internetissä saatavilla olevat tiedot
Henkilötunnusta käytetään Klarnan järjestelmissä tunnistamiseen ja asiakasnumerona asiakaskäsittelytarkoituksessa. Jos olet aikaisemmin käyttänyt Klarnaa, sinun tietojasi on mahdollisesti tallennettu esimerkiksi asiakashallintatarkoituksiin, dokumentointivaatimusten täyttämiseksi tai vastaaviin hyväksyttäviin tarkoituksiin. Klarna tulee käyttämään mahdollisia edellä mainittuja tietoja henkilöllisyytesi varmentamiseen ja tehdäkseen Klarna Checkout -palvelun käytöstä sinulle entistä helpompaa. Klarna saattaa myös käyttää sähköisiä viestimiä (esim. tekstiviestejä ja sähköposteja) yhteydenpidossaan sinuun. Klarna saattaa luovuttaa tietoja muille Klarnan yritysryhmään kuuluville yhtiöille, jotka voivat myös käyttää tietoja siten ja samoihin tarkoituksiin kuin näissä Ehdoissa on kuvattu. Hallinnollisiin tarkoituksiin tietoja voidaan myös luovuttaa sille e-kaupalle, jossa olet tehnyt ostoksesi ja asiakasanalöyysi- ja markkinointitarkoituksiin erikseen valikoiduille yhteistyökumppaneille. Lisäksi tietoja voidaan saatavan siirron yhteydessä luovuttaa perintätoimistolle tai vastaavalle. Tietoja saatetaan myös luovuttaa käsiteltäväksi EU/ETA-alueen ulkopuolelle valtioon, jossa henkilötietojen tietosuojan taso ei ole samalla tasolla kuin EU/ETA-alueella. Klarna huolehtii henkilötietojen suojauksesta ja ottaa käyttöön sopivia suojauskeinoja tietojen suojaamiseksi. Sinulla on oikeus kerran vuodessa kirjallisesti pyytää saada käyttöösi itseäsi koskevat tiedot. Sinulla on myös oikeus korjata virheelliset tiedot sekä kieltäytyä markkinointiviestinnän vastaanottamisesta. Klarnalla on henkilötietojen rekisterinpitäjän vastuu henkilötietojesi käsittelystä. Katso myös Klarnan tietosuojaseloste (https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/policy/data/fi_fi/privacy_statement.pdf), jossa tarkemmin kuvataan, miten Klarna käsittelee henkilötietoja. Lisätietoja saat myös ottamalla yhteyttä Klarnaan sähköpostitse: [email protected].
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt, että käsittelemme henkilötietojasi näissä Ehdoissa kuvatulla tavalla, mukaan lukien tietojen mahdollisen siirron toiselle yhtiölle tai EU/ETA-alueen ulkopuolella sijaitsevaan valtioon. Hyväksyt myös sen, että Klarna voi käyttää sähköistä viestintää esim. markkinoinnissa.
Evästeet
Klarna käyttää evästeitä. Eväste (cookie) on pieni tekstitiedosto, joka lähetetään Klarnan web-palvelimelta ja jonka internetselaimesi säilyttää tarjotakseen käyttöösi erinäisiä toimintoja. Klarna käyttää evästeitä mm. sopeuttaakseen Klarna Checkout -palvelua sinua varten ja web-sivustomme käyttöön liittyviä sisäisiä analyysejä varten. Evästeet eivät voi vahingoittaa tietokonettasi. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen (https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/policy/data/fi_fi/privacy_statement.pdf) jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käyttää evästeitä.
Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt evästeiden käytön.
Muutoksia, lisäyksiä ja muita palveluita
Klarna muuttaa ja parantaa jatkuvasti palvelujaan ja varaa itselleen oikeuden muuttaa Ehtoja Klarna Checkout - palvelun käyttön kehittämiseksi. Lue tämän vuoksi aina Ehdot läpi ennen jokaista uutta ostosta. Muihin Klarnan tarjoamiin palveluihin sovelletaan kulloinkin voimassa olevia kyseisen palvelun ehdoja. Ehdot löytyvät osoitteesta www.klarna.fi. Mikäli yksittäinen ehto osoittautuisi pätemättömäksi, sillä ei ole vaikutusta muiden ehtojen pätevyyteen.
Linkit muihin web-sivuistoihin tai muilta web-sivustoilta
Klarna ei hyväksy tai tarkista minkään kolmannen osapuolen web-sivustoja tai sovelluksia. Klarna ei myöskään miltään osin vastaa tai ole vastuussa niiden sisällöstä. Siltä osin, kuin käytät kolmannen osapuolen web-sivustoa tai sovellusta, noudatetaan kyseisen sivuston/sovelluksen ehtoja.
Vastuunrajoitus, sovellettava laki ja riidat
Sen lisäksi, mitä ehdoista tai pakottavasta lainsäädännöstä seuraa, Klarna ei missään tapauksessa vastaa sellaisesta vahingosta, joka välittömästi tai välillisesti on aiheutunut Klarna Checkout -palvelun käytöstä. Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja mahdolliset riita-asiat käsitellään yleisessä tuomioistuimessa.
Valitukset
Voit valittaa Palveluista joko kirjallisesti tai suullisesti Klarnan riidanratkaisu-osastoon www.klarna.com verkkosivuston yhteydenottolomakkeen kautta https://www.klarna.com/customer-service/customer-service-mail-form tai postitse Klarnan rekisteröityyn osoitteeseen (merkitse ystävällisesti kirjesi “Complaint”). Voit myös lähettää ratkaisupyynnön Ruotsin viralliseen kuluttajansuojavirastoon (ARN). Klarnalla on lakisääteinen velvollisuus osallistua ratkaisumenettelyyn. Tietoja ARN:in menttelystä löydät ARN:in verkkosivuilta: http://arn.se/other-languages/english-what-is-arn/. Voit lähettää ratkaisupyynnön millä tahansa Euroopan Unionin virallisella kielellä Euroopan komission ylläpitämän ODR-alustan kautta. Valitus toimitetaan tämän jälkeen edelleen ARN:ille. Linkki ODR:alustaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Voit myös ottaa yhteyttä ARN:iin postitse tai vierailemalla virastossa henkilökohtaisesti: Allmänna reklamationsnämnden, Postbox 174, 101 23 Stockholm, Ruotsi. Vierailuosoite: Kungsholmstorg 5, Stockholm.
Irtisanominen
Sinulla on oikeus käyttää Klarna Checkout -palvelua kunnes jompikumpi sopimusosapuolista irtisanoo sopimuksen, jolloin sopimussuhde päättyy välittömästi. Irtisanominen ei kuitenkaan vaikuta loppuunsaatettuihin ostoksiin soveltuviin ehtoihin tai niistä johtuviin velvoitteisiin (esimerkiksi koskien maksamattomia laskuja tai maksuja ym.). Irtisanominen ei myöskään vaikuta oikeuteen käsitellä henkilötietoja näissä Ehdoissa kuvatulla tavalla.
Klarna Checkout-palvelun käyttöehdot versio 1.6, päivitetty 17. marraskuuta 2016.
§ 7 Omistusoikeus
Tuote on omaisuuttamme niin kauan, kunnes siitä on suoritettu koko maksu. Ennen omaisuuden siirtymistä panttaus, luovutus, käsittely tai muuttaminen ei ole sallittua ilman lupaamme.
§ 8 Sopimuksen peruutus
Peruutusoikeus
Sinulla on oikeus peruuttaa ostosopimuksesi 14 päivän sisällä sopimuksen tekemisestä ilman erityistä syytä ilmoittamalla siitä kirjallisesti (kuten kirjeitse, faksilla tai sähköpostilla). Palautusaika alkaa seuraavana päivänä siitä, kun sinä tai kolmas osapuoli, joka ei ole tavaran toimittaja, on luvallasi vastaanottanut tilatut tuotteet. Käyttääksesi ostosopimuksen peruutusoikeuttasi sinun tulee informoida meitä (DefShop GmbH, Franklinstraße 13, 10587 Berlin, Puh: 030 409 982 41, Fax: 030 409 982 401, [email protected]) selkeällä ilmoituksella päätöksestäsi peruuttaa ostosopimus (esim. postitse, faksilla tai sähköpostilla). Voit käyttää tähän tarkoitukseen tehtyä, kohdassa 8.2 esitettyä ostosopimuksen peruutuslomaketta, jonka käyttäminen ei kuitenkaan ole pakollista.
Oikea-aikaisesti tehty peruutusilmoitus riittää turvaamaan palautuksen määräajan noudattamisen toteutumisen.
Peruutuksen seuraukset
Peruuttaessasi tämän ostosopimuksen hyvitämme sinulle viivytyksettä kaikki sinulta vastaanottamamme maksusuoritukset, mukaanlukien toimituskulut (lukuunottamatta kuitenkaan ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet valitsemastasi, muusta kuin standardina tarjoamastamme edullisimmasta toimitustavasta), ilman kohtuuttomia viivästyksiä ja viimeistään 14 päivän sisällä päivästä, kun olemme saaneet sinulta tiedoksiannon päätöksestäsi perua ostosopimuksen. Maksusuorituksen hyvitys tapahtuu sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäistä maksua suorittaessasi, ellei muuhun järjestelyyn olla nimenomaisesti suostuttu; suoritusten palauttamisesta ei kuitenkaan aiheudu sinulle kustannuksia maksutavasta riippumatta. DefShopilla on palveluntarjoajana oikeus pidättyä maksusuoritusten palautuksesta siihen saakka, kunnes tuotteet ovat palautuneet takaisin meille, tai kunnes olet kyennyt todistamaan lähettäneesi tuotteet takaisin, riippuen siitä kumpi näistä ehdoista toteutuu ensin.
Peruutustapauksessa olet asiakkaana velvoitettu palauttamaan vastaanottamasi tuotteet viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Tätä määräaikaa on noudatettu, jos palautuslähetys on lähetetty ennen kuin 14 päivän palautusaika on kulunut umpeen. DefShop maksaa palautuslähetyksestä aiheutuvat kulut. Asiakkaana olet kuitenkin vastuussa mahdollisesta tuotteille niiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamisen kannalta tarpeettomasta käsittelystä aiheutuneesta arvonalennuksesta.
Peruutusehdot päättyvät
8.1 Välttääksesi palautusoikeutesi rajoittumisen
- vältä tuotteiden vahingoittumista ja tahriintumista äläkä pese tuotetta tai poista tuotteen etikettejä. Mikäli mahdollista palauta tuote sen alkuperäispakkauksessa, sisältäen kaikki asusteet ja paketin alkuperäissisältö. Jos tarpeen, käytä suojapakkausta alkuperäispakkauksen lisäksi (erityisesti kengät tulee lähettää pakattuna alkuperäiseen kenkälaatikkoon, joka on asetettu suojaavan pakkauksen sisään). Mikäli sinun ei ole mahdollista käyttää alkuperäispakkausta, käytä pakkausmateriaaleja jotka suojaavat tuotetta kaikilta toimitusvaurioilta.
- lähetä tuote meille frankeerattuna pakettina tai toimittamallamme palautuskortilla varustettuna ja säilytä lähetyksen kuitti.
- informoi meitä palautuksesta ennen tuotteiden takaisinlähetystä joko soittamalla numeroon +49(0)30-409 982 41 tai muulla tavoin. Tämä nopeuttaa käsittelyprosessiamme.
8.2 (täydennä ja palauta tämä lomake vain halutessasi peruuttaa ostosopimuksesi)
Vastaanottaja:
DefShop GmbH
Franklinstraße 13
10587 Berlin
Fax: +49 30 409 982 401
Email: [email protected]
Täten ilmoitan / ilmoitamme (*) peruuttavani / peruuttavamme (*) ostosopimuksemme seuraavien tuotteiden osalta (ilmoita tähän ystävällisesti palautettavien tuotteiden tuotenumero(t)):
Tilattu (*) / vastaanotettu (*):
Asiakkaan / asiakkaiden nimi:
Asiakkaan / asiakkaiden osoite:
______________________________________________________
Asiakkaan / asiakkaiden allekirjoitus (vain mikäli lomake toimitetaan paperisena)
Päiväys
___________
(*) Yliviivaa tarpeeton vaihtoehto
§ 9 Palautusoikeus laillisen peruutusoikeuden lisäksi
9.1 Laillisen peruutusoikeuden lisäksi takaamme sinulle 14 päivän palautusoikeuden
9.2 Palautusoikeutta voit käyttää lähettämällä vastaanotetun tavaran syytä ilmoittamatta 14 päivän sisällä. Vain tavaroille, joita ei voi lähettää pakettina (esim. kookkaat tavarat) voit hakea palautusta myös kirjallisesti takaisinottovaatimuksen avulla. Määräaika alkaa kun vastaanottaja on saanut tavaran.
9.3 Määräajan turvaamiseen riittää ajoissa palautettu tavara tai takaisinottovaatimus.
9.4 Paketteina lähetettävien tavaroiden palauttaminen tapahtuu meidän vastuullamme. Sinun tulee maksaa palautuksesta koituvat kulut, kun toimitettu tuote vastaa tilattua tuotetta ja kun palautettavan tuotteen hinta ei ylitä 40,00 euroa tai kun et ole suorittanut vielä vastapalvelua tai sopimuksessa sovittua osamaksua peruutuksen ajankohtana. Muutoin palautus on sinulle maksuton. Tuotteet, joita ei voi palauttaa paketissa haetaan luotasi.
9.5 Palautuksen tai takaisinottovaatimuksen voit lähettää seuraavaan osoitteeseen:
DefShop GmbH
Franklinstraße 13
D-10587 Berlin
Saksa
Faksi: +49 (0)30 4099 8240-1 (paikallispuhelu)
S-posti: [email protected]
9.6 Jos palautus on pätevä molemmin puolin vastaanotetut suoritukset tulee hyvittää takaisin ja tarvittaessa luovuttaa saadut hyödyt. Tuotteen huonontumisesta ja käytöstä (esim. käyttöedut), jota ei voida luovuttaa tai osittain ei voida luovuttaa tai voidaan luovuttaa ainoastaan huonontuneessa kunnossa, täytyy sinun suorittaa meille arvon hyvitys.
9.7 Velvollisuudet maksujen palautukseen täytyy suorittaa 14 päivän sisällä. Määräaikasi alkaa tavaran tai takaisinottovaatimuksen lähettämisestä, määräaikamme tavaran vastaanotosta.
9.8 Jotta voit käyttää hyväksesi palautusoikeuttasi, tulisi sinun välttää vaurioita ja epäpuhtauksia, tuotteen pesemistä tai tuotelappujen poistamista sekä sinun tulee lähettää meille tuote mieluiten alkuperäisessä pakkauksessaan kaikkine varusteineen ja pakkausosineen. Muutoin meillä on oikeus alentaa tuotteen arvoa tai hylätä palautus.
9.9 Käytä palautukseen tarvittaessa suojapakkausta (erityisesti kengät tulisi pakata kenkälaatikon lisäksi vielä ylimäräiseen suojapakkaukseen).
9.10 Lähetä tavara meille pakettina postimerkeillä tai palautustarralla/pakettilapulla varustettuna, muutoin me joudumme vähentämään mahdolliset lisäkulut hyvityssummasta. Säilytä toimituskuitti.
9.11 Pyydämme sinua ilmoittamaan meille puhelimitse palautuksesta numeroon +49 (0)30-409 982 41 ennen paketin lähettämistä. Näin voidaan taataa tuotteiden mahdollisimman nopea käsittely.
9.12 Edellä olevat määräykset eivät missään tapauksessa koske laillista peruutusoikeutta (kohdat 9.1 – 9.11).
§ 10 Takuu
Takuu toteutetaan laillisten määräysten puitteissa.
§ 11 Vastuu
11.1 Vastuumme ei koske vähäisestä huolimattomuudesta johtuvia velvollisuuden rikkomuksia, jos kyseessä ei ole sopimuksen olennaiset velvollisuudet, loukkaantumiset, henkilövahingot tai terveydelliset vahingot tai takuut tai ne eivät koske tuotevastuulain mukaisia vaatimuksia. Sopimuksen olennaiset velvollisuudet ovat sellaisia, joiden täyttäminen ylipäätänsä mahdollistaa sopimuksen asianmukaisen täytäntöönpanon ja joiden täyttöön voit luottaa.
11.2 Sama koskee täytäntöönpanijoidemme ja laillisten edustajiemme velvollisuuksia koskevia rikkomuksia.
§ 12 Loppusäännös
12.1 Nämä yleiset käyttöehdot määrittävät sopimussuhteen kaikenkattavasti ja lopullisesti. Muutoksista ja lisäyksistä tulee ilmoittaa kirjallisesti, jotta ne ovat päteviä. Tämä pätee myös tämän kirjallisen muotolausekkeen kumoamiseen.
12.2 Jos jokin näiden yleisten kauppaehtojen määräyksistä on pätemätön, pysyy sopimus muuten pätevänä. Pätemättömän määräyksen sijasta pätevät asiaankuuluvat lakisääteiset määräykset.
12.3 Ehtoihin pätee Saksan Liittotasavallan laki poissulkien YK:n kansainvälisen kauppaoikeuden (CISG) määräykset.
12.4 Sinulla on mahdollisuus tehdä ostosopimus saksan- tai englanninkielisenä.
12.5 Jos olet yrittäjä tai sinulla ei ole yleistä oikeuspaikkaa Saksassa tai jossakin toisessa EU:n jäsenmaassa tai olet muuttanut kotipaikkasi ulkomaille sen jälkeen kun nämä yleiset käyttöehdot ovat tulleet voimaan tai kotipaikkasi tai tavanomainen oleskelupaikkasi ei ole tiedossa kannetta nostettaessa, ainoa oikeuspaikka on silloin DefShopin oikeuspaikka.
§ 8 Peruutusehdot
Peruutusoikeus
Sinulla on oikeus peruuttaa ostosopimuksesi 14 päivän sisällä sopimuksen tekemisestä ilman erityistä syytä ilmoittamalla siitä kirjallisesti (kuten kirjeitse, faksilla tai sähköpostilla). Palautusaika alkaa seuraavana päivänä siitä, kun sinä tai kolmas osapuoli, joka ei ole tavaran toimittaja, on luvallasi vastaanottanut tilatut tuotteet. Käyttääksesi ostosopimuksen peruutusoikeuttasi sinun tulee informoida meitä (DefShop GmbH, Franklinstraße 13, 10587 Berlin, Puh: +49 30 409 982 41, Fax: +49 30 409 982 41, [email protected]) selkeällä ilmoituksella päätöksestäsi peruuttaa ostosopimus (esim. postitse, faksilla tai sähköpostilla). Voit käyttää tähän tarkoitukseen tehtyä, kohdassa 8.2 esitettyä ostosopimuksen peruutuslomaketta, jonka käyttäminen ei kuitenkaan ole pakollista.
Oikea-aikaisesti tehty peruutusilmoitus riittää turvaamaan palautuksen määräajan noudattamisen toteutumisen.
Peruutuksen seuraukset
Peruuttaessasi tämän ostosopimuksen hyvitämme sinulle viivytyksettä kaikki sinulta vastaanottamamme maksusuoritukset, mukaanlukien toimituskulut (lukuunottamatta kuitenkaan ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet valitsemastasi, muusta kuin standardina tarjoamastamme edullisimmasta toimitustavasta), ilman kohtuuttomia viivästyksiä ja viimeistään 14 päivän sisällä päivästä, kun olemme saaneet sinulta tiedoksiannon päätöksestäsi perua ostosopimus. Maksusuorituksen hyvitys tapahtuu sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäistä maksua suorittaessasi, ellei muuhun järjestelyyn olla nimenomaisesti suostuttu; suoritusten palauttamisesta ei kuitenkaan aiheudu sinulle kustannuksia maksutavasta riippumatta. DefShopilla on palveluntarjoajana oikeus pidättyä maksusuoritusten palautuksesta siihen saakka, kunnes tuotteet ovat saapuneet takaisin, tai kunnes olet kyennyt todistamaan lähettäneesi tuotteet takaisin, riippuen siitä kumpi näistä ehdoista toteutuu ensin.
Peruutustapauksessa olet asiakkaana velvoitettu palauttamaan vastaanottamasi tuotteet viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Tätä määräaikaa on noudatettu, jos palautuslähetys on lähetetty ennen kuin 14 päivän palautusaika on kulunut umpeen. DefShop maksaa palautuslähetyksestä aiheutuvat kulut. Asiakkaana olet kuitenkin vastuussa mahdollisesta tuotteille niiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamisen kannalta tarpeettomasta käsittelystä aiheutuneesta arvonalennuksesta.
Peruutusehdot päättyvät
8.1 Välttääksesi palautusoikeutesi rajoittumisen
- vältä tuotteiden vahingoittumista ja tahriintumista äläkä pese tuotetta tai poista tuotteen etikettejä. Mikäli mahdollista palauta tuote sen alkuperäispakkauksessa, sisältäen kaikki asusteet ja paketin alkuperäissisältö. Jos tarpeen, käytä suojapakkausta alkuperäispakkauksen lisäksi (erityisesti kengät tulee lähettää pakattuna alkuperäiseen kenkälaatikkoon, joka on asetettu suojaavan pakkauksen sisään). Mikäli sinun ei ole mahdollista käyttää alkuperäispakkausta, käytä pakkausmateriaaleja jotka suojaavat tuotetta kaikilta toimitusvaurioilta.
- lähetä tuote meille frankeerattuna pakettina tai toimittamallamme palautuskortilla varustettuna ja säilytä lähetyksen kuitti.
- informoi meitä palautuksesta ennen tuotteiden takaisinlähetystä joko soittamalla numeroon +49(0)30-409 982 41 tai muulla tavoin. Tämä nopeuttaa käsittelyprosessiamme.
8.2 (täydennä ja palauta tämä lomake vain halutessasi peruuttaa ostosopimuksesi)
Vastanottaja:
DefShop GmbH
Franklinstraße 13
10587 Berlin
Fax: +49 30 409 982 401
Email: [email protected]
Täten ilmoitan / ilmoitamme (*) peruuttavani / peruuttavamme (*) ostosopimuksemme seuraavien tuotteiden osalta (ilmoita tähän ystävällisesti palautettavien tuotteiden tuotenumero(t)):
Tilattu (*) / vastaanotettu (*) (päivämäärä):
Asiakkaan / asiakkaiden nimi:
Asiakkaan / asiakkaiden osoite:
_____________________________________________________
Asiakkaan / asiakkaiden allekirjoitus (vain mikäli lomake toimitetaan paperisena)
Päiväys
___________
(*) Yliviivaa tarpeeton vaihtoehto
§ 8 Peruutusehdot
Oikeus peruuttaa
Voit peruuttaa sopimusilmoituksesi kirjallisesti (esim. kirje, faksi, sähköposti) 14 päivän kuluessa ilman perusteluja.
Määräaika alkaa sitä päivää seuraavasta päivästä, jona sinä tai kolmas henkilö, joka ei ole tavaran toimittaja, on saanut/on saanut tavaran luvallasi.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille (DefShop GmbH, Franklinstraße 13, 10587 Berlin, puhelin: 030 409 982 41, faksi: 030 409 982 401, [email protected]) selkeällä selityksellä (esim. postitse, faksilla tai sähköpostilla) päätöksestäsi peruuttaa tämä sopimus. Voit käyttää tähän 8.2 kohdassa lueteltua peruuttamislomakkeen mallia, joka ei ole pakollinen.
Peruutusajan suojaamiseksi riittää, että peruutusilmoitus lähetetään ajoissa.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutat tämän sopimuksen, palautamme sinulle kaikki sinulta saamasi maksut, mukaan lukien toimituskustannukset (lukuun ottamatta lisäkustannuksia, jotka johtuvat siitä, että olet valinnut muun toimitustyypin kuin edullisimman tarjoamamme vakiotoimitustyypin), ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona saamme tiedon päätöksestäsi peruuttaa tämä sopimus. Korvaus suoritetaan käyttämällä samaa maksuvälinettä, jota käytit alkuperäisessä kaupassa, ellet ole nimenomaisesti sopinut toisin; sinulle ei missään tapauksessa aiheudu mitään kuluja tällaisesta korvauksesta. Voimme pidättäytyä palautuksesta, kunnes olemme vastaanottaneet tavarat takaisin tai olet toimittanut todisteet tavaroiden palauttamisesta, sen mukaan, kumpi ajankohta on aikaisempi.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin tai luovutettava ne meille ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jona ilmoitatte meille sopimuksen peruuttamisesta. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tavarat takaisin ennen 14 päivän määräajan päättymistä. Me vastaamme tavaroiden palautuskustannuksista Euroopassa. Olet vastuussa ainoastaan tavaran arvon alenemisesta, joka johtuu muusta kuin tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi tarpeellisesta käsittelystä.
Rahoitus
Jos rahoitat tämän sopimuksen lainalla ja peruutat sen myöhemmin, et ole enää sidottu myöskään lainasopimukseen edellyttäen, että nämä kaksi sopimusta muodostavat taloudellisen kokonaisuuden. Näin voidaan olettaa erityisesti, jos me olemme myös lainanantajasi tai jos lainanantajasi käyttää apunamme rahoitusta. Jos laina on jo kertynyt meille peruutuksen tullessa voimaan tai erän tullessa vastaanotetuksi, lainanantajasi ottaa rahoitussuhteesi osalta vastatakseen rahoitussopimuksesta johtuvista oikeuksistamme ja velvollisuuksistamme peruutuksen tai palautuksen oikeudellisten seurausten osalta. jälkimmäistä ei sovelleta, jos tämän sopimuksen kohteena on rahoitusvälineiden (esim. joukkovelkakirjojen, valuuttojen tai johdannaisten) ostaminen.
Välttääksesi sopimusvelvoitteen mahdollisimman pitkälle, vaadi peruuttamisoikeuttasi ja peruuta myös lainasopimus, jos sinulla on oikeus sen peruuttamiseen.
Peruuttamisilmoituksen päättyminen
8.1 Rajoittamatta peruuttamisoikeuttasi, pyydämme sinua
- vältä vaurioita tai likaantumista, älä pese kohdetta tai poista etikettejä ja palauta kohde mahdollisuuksien mukaan alkuperäispakkauksessa kaikkine lisävarusteineen ja pakkauksen sisältöineen. käytä tarvittaessa suojaavaa päällyspakkausta (erityisesti kengät on lähetettävä kenkälaatikon lisäksi myös sisäpakkauksessa). jos sinulla ei ole enää alkuperäispakkausta, käytä sopivaa pakkausta, joka suojaa kohteen riittävästi kuljetusvaurioilta.
- palauta tuote meille pakettina, jossa on postimaksu tai palautusetiketti/pakettileima ja säilytä lähetyskuitti.
- ennen tuotteen palauttamista soita meille numeroon +49(0)30-409 982 41 ilmoittaaksesi meille palautuksesta. näin voimme määrittää tuotteet mahdollisimman nopeasti.
8.2
(täytä ja palauta tämä lomake vain, jos haluat peruuttaa sopimuksen)
Osoitteeseen
DefShop GmbH
Franklinstraße 13
10587 Berliini
Faksi: +49 30 409 982 401
Sähköposti: [email protected]
- Minä/me (*) ilmoitan/ilmoitamme täten, että minä/me (*) perun/perumme (*) seuraavien tavaroiden (*)/palvelun (*) ostamista koskevan sopimuksen,
- Tilattu (*) / vastaanotettu (*),
- Kuluttajan (kuluttajien) nimi,
- Kuluttajan (kuluttajien) osoite,
- Kuluttajan (kuluttajien) allekirjoitus (vain jos tämä lomake on ilmoitettu paperilla),
- Päiväys
___________
(*) Tarpeeton yliviivataan.
DefShop GmbH:n tietosuojaselvitys tiedottaa sinulle, mihin tarkoitukseen ja millä tavalla DefShop kerää ja käsittelee henkilökohtaisia tietojasi. Voit lukea tietosuojaselvityksen tästä.
DefShopissa sinulla on käytössäsi seuraavat maksutavat:
- Maksukortit (Visa, Visa Electron, MasterCard, American Express)
- Verkkopankit (Danske Bank, Nordea, Aktia, OP, Säästöpankki, S-Pankki)
- Klarna Lasku
- Klarna Erämaksu
- PayPal
Maksukortit
Klarna Checkout-palvelussa ostokset voidaan maksaa turvallisesti myös eri maksukorteilla, joista meille käyvät Visa- ja Mastercard -kortit, VisaElectron. VisaElectron-maksut onnistuvat vain niiden pankkien korteilla, jotka tukevat palvelua. Ole tarvittaessa yhteydessä pankkiisi varmistaaksesi VisaElectron-korttisi maksumahdollisuuden.
Verkkopankit
Valitessasi maksutavaksi verkkopankin sinut ohjataan asioimaan omaan verkkopankkiisi. Voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Aktian, Säästöpankin ja S-pankin kautta. Verkkopankkimaksussa tilauksesi loppusumma veloitetaan tililtäsi välittömästi. Maksaminen verkkopankin kautta on turvallista, tietosi eivät ohjaudu ulkopuolisille.
Klarna Lasku
Klarna lähettää laskun sähköpostitse ilmoittamaasi osoitteeseen siinä vaiheessa, kun tilauksesi on lähetetty meiltä. Laskulla on 14 päivää maksuaikaa. Myöhästyneestä maksusuorituksesta lähetetään maksuhuomautus ja se tulee maksaa uudessa laskussa ilmoitetulle tilille. Maksamattomasta laskusta veloitetaan viiden euron suuruinen muistutusmaksu sekä voimassa olevan viitekoron mukainen viivästyskorko.
Maksaaksesi laskulla sinulla tulee olla voimassaoleva henkilötunnus ja vakituinen asuinpaikka Suomessa. Jos valitset tilauksesi maksutavaksi laskun, Klarna tekee luottotietokyselyn, ja tietojen ollessa kunnossa siirtyy tilauksesi suoraan käsittelyyn. Mikäli sinulle ei myönnetä mahdollisuutta maksaa laskulla, saat samantien virheilmoituksen ja voit valita vaihtoehtoisen maksutavan.
Klarna Erämaksu
Klarnan kautta voit myös maksaa tilauksesi erissä. Sinulla on valittavana kiinteä erämaksu 3 – 36 kk sekä joustava erämaksu. Joustavalla erämaksulla voit maksaa omassa tahdissa ja valita itse, millä summalla lyhennät velkaasi kuukausittain. Huomaathan, että valitessasi erämaksuvaihtoehdon Klarna perii sinulta hinnaston mukaisen lisämaksun. Voit maksaa laskulla jäljellä olevan summan kokonaisuudessaan pois milloin tahansa.
Lisää tietoa Klarnasta löydät sivulta https://www.klarna.com/fi ja voit olla myös yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun (https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu)
PayPal
Valitessasi maksutavaksi PayPalin, voit maksaa tilauksesi PayPal-tilisi saldolla tai PayPal-tiliisi yhdistetyllä maksukortilla. Siirrämme sinut suoraan PayPalin sivulle, josta maksun hyväksymisen jälkeen siirryt takaisin DefShopin sivustolle tarkastamaan tilauksesi yksityiskohdat.
Laskun maksuaika on 14 päivää ja asiakkaan palautusoikeus tuotteille on 30 päivää. Klarna saa tiedon palautuksesta vasta, kun palautus on käsitelty palautusosastollamme.
Suosittelemme maksamaan koko laskun, jolloin palautuksen summa hyvitetään sinulle palautusprosessin jälkeen. Voit myös olla yhteydessä Klarnaan, jotta he laittavat laskusi pitoon palautusprosessin ajaksi, jonka jälkeen saat päivitetyn laskun.
Huomioithan, että asiakas on vastuussa maksun suorittamisesta Klarnalle, mikäli asiakas on tilauksen yhteydessä valinnut maksutavakseen Klarnan.
2. Osapuolet
Luottosopimuksen osapuolet ovat Luotonsaaja ja Luotonantaja. Luotonsaaja on henkilö, jolle on hakemuksesta myönnetty maksuaikaa ja/tai oikeus erämaksuun Klarnan palveluja tarjoavasta verkkokaupasta (“Klarnaa käyttävä verkkokauppa”) tehdylle ostokselle. Luotonantaja on Klarna Bank AB (publ) (“Klarna”), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma. Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).
Lue lisää: Klarnan yleiset luottosopimusehdot
Huomioithan, että jotkut tuotteet toimittaa yhteistyökumppanimme.
Kumppanimme lähettämistä tuotteista löydät huomautuksen tuotteen näkymässä ja tilauksen kassalla.
Palautustapauksessa tuotteet, jotka olet saanut yhteistyökumppanimme kautta, on palautettava heille eikä Defshopille. Saat vastaavan pakettimerkin suoraan toimituksen mukana.
Jos olet tehnyt tilauksen, jossa osat on lähetetty meiltä ja osat yhteistyökumppaniltamme, saatat joutua palauttamaan useita paketteja palautustapauksessa.
Defshop GmbH on aina vastuussa tilauksesta eikä yhteistyökumppani, joten jos sinulla on kysyttävää tilauksesta, maksusta tai hyvityksestä, ota suoraan yhteyttä Defshopin asiakaspalveluun.
Toimituskulut Suomeen ovat 11,99€.
Maa | Hinta |
---|---|
Albania | 12,99 Euro |
Algeria | 46,99 Euro |
Armenia | 46,99 Euro |
Bosnia ja Hertsegovina | 12,99 Euro |
Kanada | 46,99 Euro |
Georgia | 46,99 Euro |
Islanti | 15,46 Euro |
Liechtenstein | 14,27 Euro |
Makedonia | 11,99 Euro |
Moldovan tasavalta | 12,99 Euro |
Serbia | 46,99 Euro |
Turkki | 34,38 Euro |
Ukraina | 15,46 Euro |
Yhdistynyt kuningaskunta | 9,99 Euro |
Yhdysvallat | 78,49 Euro |
Toimitamme Suomeen DHL:llä. Toimituskulut ovat 8,55 euroa.